Słownik e-marketingu

Feedback

Feedback, czyli informacja zwrotna, to proces przekazywania opinii na temat działań, wyników lub zachowań drugiej osoby lub grupy. Jest ważnym elementem komunikacji w różnych dziedzinach życia, takich jak praca, edukacja, relacje międzyludzkie czy rozwój osobisty. Feedback może być zarówno pozytywny, wzmacniający dobre praktyki, jak i konstruktywny, wskazujący obszary do poprawy. Jego celem jest wspieranie rozwoju, budowanie lepszej współpracy oraz osiąganie wyższych standardów w działaniach.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 105

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.