Słownik e-marketingu

Filtr algorytmiczny

Filtr algorytmiczny to mechanizm stosowany przez wyszukiwarki internetowe, takie jak Google, aby oceniać i karać strony internetowe za łamanie wytycznych dotyczących optymalizacji dla wyszukiwarek (SEO). Służy do filtrowania niskiej jakości treści, spamu oraz działań niezgodnych z algorytmem wyszukiwarki. Filtry algorytmiczne są elementem kluczowym w procesie pozycjonowania i mają istotny wpływ na widoczność stron w wynikach wyszukiwania.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.