Słownik e-marketingu

Frontend

Frontend to część aplikacji lub strony internetowej, która jest widoczna i bezpośrednio dostępna dla użytkownika. To zbiór elementów odpowiedzialnych za wygląd i interaktywność interfejsu – obejmuje między innymi układ graficzny, przyciski, pola formularzy, animacje i inne elementy, które składają się na doświadczenie użytkownika (user experience). Technologie frontendowe obejmują głównie HTML, CSS i JavaScript, które razem odpowiadają za tworzenie struktury, stylizacji i funkcjonalności interfejsu. Często frontend jest zintegrowany z backendem, czyli częścią aplikacji działającą na serwerze, w celu wymiany danych.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 100

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.