Słownik e-marketingu

Geofencing

Geofencing to technologia lokalizacyjna, która pozwala na tworzenie wirtualnych granic wokół określonych obszarów geograficznych i reagowanie na przekroczenie tych granic przez urządzenia mobilne lub inne lokalizowane obiekty. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu systemów GPS, Wi-Fi, danych komórkowych lub technologii RFID. Gdy urządzenie użytkownika znajdzie się w wyznaczonej strefie (lub ją opuści), system geofencing może wyzwolić określone działania, takie jak wysyłanie powiadomień, uruchamianie aplikacji czy rejestrowanie zdarzeń.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 103

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.