Słownik e-marketingu

Geolokalizacja

Geolokalizacja to proces określania położenia geograficznego urządzenia lub użytkownika w oparciu o jego adres IP, sygnał GPS lub informacje ze stacji bazowych sieci komórkowych. Pozwala na wykorzystanie informacji o lokalizacji w różnych aplikacjach i usługach, takich jak nawigacja, marketing lokalny, dostosowanie treści do regionu czy optymalizacja czasu dostarczenia zamówienia.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 115

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.