Słownik e-marketingu

Głębokość indeksowania

Głębokość indeksowania (ang. crawl depth) odnosi się do głębokości, na jaką roboty wyszukiwarek (takich jak Googlebot) penetrują strukturę strony internetowej podczas indeksowania jej zawartości. Jest to liczba kliknięć, jakie są potrzebne do dotarcia do konkretnej strony od strony głównej. Na przykład, strona dostępna bezpośrednio ze strony głównej, ma głębokość indeksowania równą 1, a strona dostępna przez kliknięcie linku na tej stronie ma głębokość 2, i tak dalej. Głębokość indeksowania jest ważnym czynnikiem w SEO, ponieważ strony, znajdujące się głębiej w strukturze witryny, mogą być rzadziej indeksowane przez roboty wyszukiwarek, co wpływa na ich widoczność w wynikach wyszukiwania.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 91

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.