Słownik e-marketingu

Google Analytics 4

Google Analytics 4 skupia się na zapewnieniu zintegrowanego i holistycznego podejścia do pomiaru danych użytkowników w różnych urządzeniach i platformach. Jednym z głównych atutów GA4 jest jego zdolność do śledzenia użytkowników przez różne domeny i aplikacje bez konieczności ustawiania dodatkowych identyfikatorów śledzenia. Dodatkowo GA4 wykorzystuje uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję do lepszego zrozumienia zachowań użytkowników i przewidywania trendów.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.