Słownik e-marketingu

Google Panda

Google Panda to algorytm skoncentrowany na zwiększaniu widoczności witryn wyróżniających się wysoką jakością treści. Stanowi odpowiedź na rozpowszechnianie się stron o mało wartościowych treściach, które często są kopiowane lub przybierają formę krótkich i nic nie wnoszących tekstów. Google Panda po raz pierwszy został zastosowany w Stanach Zjednoczonych w lutym 2011 roku, a w Polsce pojawił się tego samego roku w sierpniu. Algorytm ocenia daną witrynę w podobny sposób, w jaki zrobiłby to użytkownik.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.