Słownik e-marketingu

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager (GTM) to narzędzie, którego głównym celem jest ułatwienie śledzenia, zarządzania i wdrażania różnych tagów na stronie internetowej. Tag to mały fragment kodu śledzenia lub skrypt, które są wstawiane na stronę w celu zbierania danych. GTM pozwala administratorom strony na dodawanie, usuwanie i aktualizowanie tagów bez konieczności ingerencji w kod strony. Dzięki temu programiści mogą efektywnie zarządzać tagami na stronie internetowej, bez potrzeby wielokrotnego przekompilowywania kodu.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.