Słownik e-marketingu

Greenwashing

Greenwashing, znany również jako "ekościema" lub "zielone mydlenie oczu", to praktyka marketingowa, w której przedsiębiorstwa przedstawiają swoje produkty, usługi lub działania jako bardziej ekologiczne, niż są w rzeczywistości, w celu wprowadzenia konsumentów w błąd co do ich rzeczywistego wpływu na środowisko.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 105

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.