Słownik e-marketingu

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna to proces, który polega na tworzeniu spójnego systemu wizualnego dla marki. Składa się z różnych elementów identyfikacji wizualnej, które razem tworzą unikalny obraz firmy w oczach odbiorcy. Kluczowymi składnikami identyfikacji wizualnej są logo, typografia, kolorystyka oraz inne graficzne elementy, które tworzą jednolitą tożsamość wizualną.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 99

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.