Słownik e-marketingu

Kampania SEM

Kampania SEM (Search Engine Marketing) to forma marketingu internetowego, która polega na promowaniu produktów, usług lub witryn w wynikach wyszukiwania poprzez płatne reklamy oraz działania optymalizacyjne. SEM obejmuje zarówno działania związane z płatnymi reklamami w wyszukiwarkach (PPC – Pay-Per-Click), jak i niektóre aspekty organicznego pozycjonowania (SEO – Search Engine Optimization), choć w praktyce często odnosi się głównie do płatnych kampanii reklamowych. Głównym celem kampanii SEM jest zwiększenie widoczności w wyszukiwarce, generowanie ruchu na stronie i konwersji, takich jak zakupy, zapisanie się na newsletter czy pobranie aplikacji.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 105

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.