Słownik e-marketingu

Kod UTM (Urchin Tracking Module, tag UTM, parametr UTM)

Kod UTM (Urchin Tracking Module) to standardowy format używany do śledzenia efektywności kampanii marketingowych w Internecie. Tagi UTM są dodawane do adresów URL, aby umożliwić analitykom zbieranie szczegółowych informacji o ruchu na stronie internetowej i jego źródłach. Są one szczególnie przydatne w analizie efektywności kampanii reklamowych, postów w mediach społecznościowych, e-mail marketingu i innych działań promocyjnych.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.