Słownik e-marketingu

Komunikacja marki

Komunikacja marki to proces, w ramach którego firma przekazuje informacje o swojej ofercie, wartościach i misji do swoich odbiorców, co wzmocnia wizerunek marki. Obejmuje ona różnorodne formy interakcji, takie jak komunikaty prasowe, posty w social mediach oraz reklamy, które są kluczowe dla budowania wizerunku marki i jej komunikacji z klientami. Kluczowym celem komunikacji marki jest budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 105

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.