Słownik e-marketingu

Link

Link czyli hiperłącze to odnośnik, który pozwala użytkownikowi przenieść się na określoną witrynę poprzez kliknięcie w niego. W tym celu wykorzystuje protokół http lub https. Link występuje w czystej postaci adresu strony docelowej lub jest ukryty pod daną nazwą (anchor text). Obecnie najczęściej korzysta się przede wszystkim z nazw, pod którymi znajdują się docelowe adresy przenoszące na odpowiednią stronę. Wykorzystanie linków umożliwia większe rozpowszechnienie danych treści w Internecie i ułatwia dostęp do informacji.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 4.8 / 5. Liczba głosów: 49

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.