Słownik e-marketingu

Link rel="ugc"

Atrybut rel="ugc" (User Generated Content) został wprowadzony przez Google jako sposób na oznaczanie linków pochodzących z treści wygenerowanych przez użytkowników, takich jak komentarze na blogach, posty na forach czy wpisy w mediach społecznościowych. Ten rodzaj atrybutu relacji (rel attribute) służy do informowania wyszukiwarek, że link znajduje się w sekcji strony, gdzie treść jest tworzona nie przez właściciela strony, lecz przez jej użytkowników.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.