Linki zewnętrzne
Linki zewnętrzne (external link) to podstawowa rzecz w procesie pozycjonowania. Oznacza odnośnik, który prowadzi do naszego serwisu z innej strony internetowej. Zdobywanie linków zewnętrznych jest niezwykle istotne, ponieważ algorytmy Google uważają witryny z dużą ich liczbą za bardziej wartościowe.
Czym są linki zewnętrzne (external links)?
External links to linki prowadzące z jednej strony internetowej do innej witryny, pochodzące z zewnętrznych źródeł.
Ich zdobywanie wiąże się z prostym rozumowaniem – skoro odnośnik do tych treści znajduje się w wielu różnych miejscach w Internecie, to muszą one być na tyle ciekawe, że grono osób chce pokazać je innym. Gromadzenie linków zewnętrznych w procesie pozycjonowania opiera się m.in. o umieszczanie strony w katalogach, zdobywanie odnośników z serwisów o podobnej tematyce, marketing szeptany czy publikacje sponsorowane w najbardziej poczytnych portalach internetowych. Warto pamiętać, że z biegiem lat coraz bardziej liczy się jakość takich linków niż ich ilość, ponieważ roboty Google stają się coraz inteligentniejsze.
Ich zdobywanie wiąże się z prostym rozumowaniem – skoro odnośnik do tych treści znajduje się w wielu różnych miejscach w Internecie, to muszą one być na tyle ciekawe, że grono osób chce pokazać je innym. Gromadzenie linków zewnętrznych w procesie pozycjonowania opiera się m.in. o umieszczanie strony w katalogach, zdobywanie odnośników z serwisów o podobnej tematyce, marketing szeptany czy publikacje sponsorowane w najbardziej poczytnych portalach internetowych. Warto pamiętać, że z biegiem lat coraz bardziej liczy się jakość takich linków niż ich ilość, ponieważ roboty Google stają się coraz inteligentniejsze.