Słownik e-marketingu

Long tail

Long tail (długi ogon) to koncepcja ekonomiczna i marketingowa, która opisuje strategię sprzedaży obejmującą dużą liczbę produktów niszowych, każdy z niską sprzedażą, zamiast skupiania się na kilku popularnych produktach o wysokiej sprzedaży. Termin ten został spopularyzowany przez Chrisa Andersona w jego książce "The Long Tail: Why the Future of Business is Selling Less of More". W e-marketingu, strategia ta polega na optymalizacji treści i produktów pod kątem niszowych słów kluczowych, które mają mniejszy ruch, ale mogą przynieść znaczne zyski dzięki swojej liczbie i specyficzności.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 133

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.