Słownik e-marketingu

Marka (brand)

Brand, czyli marka, to zbiór unikalnych cech, wartości, symboli, nazwy, logotypu i innych elementów, które identyfikują i odróżniają dany produkt, usługę lub firmę od konkurencji na rynku. Marka nie tylko identyfikuje konkretne produkty lub usługi, ale również buduje ich wartość poprzez skojarzenia, doświadczenia i emocje klientów.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 67

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.