Słownik e-marketingu

Mikrokonwersja

Mikrokonwersja to małe działanie użytkownika na stronie internetowej, które przybliża go do głównego celu, czyli makrokonwersji. Choć same mikrokonwersje nie generują bezpośredniego dochodu, są istotnymi wskaźnikami zaangażowania i zainteresowania użytkownika. Pomagają one w monitorowaniu postępów użytkownika na różnych etapach ścieżki zakupowej.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 73

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.