Słownik e-marketingu

Model AIDA

Model AIDA jest klasycznym modelem marketingowym, który opisuje czterostopniową ścieżkę, jaką przechodzą klienci od pierwszego zetknięcia z produktem lub marką aż do podjęcia decyzji o zakupie. Skrót AIDA pochodzi od angielskich słów: Attention (Uwaga), Interest (Zainteresowanie), Desire (Pragnienie) i Action (Działanie), które reprezentują kolejne etapy w procesie podejmowania decyzji zakupowej przez konsumenta.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.