Słownik e-marketingu

Model biznesowy

Model biznesowy to centralny element każdej firmy, określający, w jaki sposób organizacja tworzy, dostarcza i zdobywa wartość. W kontekście prostym, model biznesowy odnosi się do struktury operacyjnej przedsiębiorstwa, wyznaczając jego strategię finansową, operacyjną oraz rynkową. W skład modelu wchodzą elementy takie jak segmenty klientów, wartość oferowana klientom, kanały dostarczenia produktu czy usługi, relacje z klientami, źródła przychodów, kluczowe zasoby, kluczowe działania, kluczowe partnerstwa i struktura kosztów.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.