Słownik e-marketingu

Neuromarketing

Neuromarketing to interdyscyplinarna dziedzina łącząca wiedzę z zakresu marketingu, psychologii i neurologii, która bada, w jaki sposób działanie mózgu wpływa na decyzje zakupowe i preferencje konsumentów. Celem neuromarketingu jest zrozumienie, co naprawdę skłania konsumentów do podjęcia decyzji o zakupie, co pozwala firmom tworzyć bardziej skuteczne strategie marketingowe, które są lepiej dostosowane do nieświadomych preferencji i potrzeb konsumentów.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 64

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.