Słownik e-marketingu

PageRank

PageRank to algorytm stworzony przez Larry'ego Page'a i Sergeya Brina, współzałożycieli Google. Służy do oceny jakości i ważności stron internetowych poprzez analizę liczby i jakości linków prowadzących do danej strony. Link do strony jest traktowany jako głos na jej korzyść, przy czym linki z wysoko ocenianych stron mają większy wpływ na PageRank.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 69

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.