Słownik e-marketingu

PageRank

PageRank to algorytm opracowany przez współzałożycieli Google, Larry'ego Page'a i Sergeya Brina, na początku działalności firmy. Jego głównym zadaniem jest ocena jakości i ważności stron internetowych poprzez analizę liczby i jakości linków prowadzących do danej strony. PageRank interpretuje link do strony jako głos na jej korzyść, zakładając, że strona otrzymująca więcej linków z różnych źródeł jest ważniejsza i oferuje większą wartość dla użytkowników. Wartość przekazywana przez te linki jest również ważna – linki z wysoko ocenianych stron mają większy wpływ na PageRank niż linki z mniej popularnych witryn.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.