Słownik e-marketingu

Persona marketingowa

Persona marketingowa, znana także jako buyer persona lub po prostu persona, to szczegółowy, fikcyjny profil idealnego klienta, stworzony w celu lepszego zrozumienia potrzeb, zachowań oraz preferencji grupy docelowej. Persona opiera się na rzeczywistych danych demograficznych, psychograficznych i informacjach o motywacjach, celach, wyzwaniach i zwyczajach zakupowych klientów. Dzięki stosowaniu person marketingowych firmy mogą dostosować komunikację, ofertę oraz strategie marketingowe do specyficznych grup odbiorców.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 99

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.