Słownik e-marketingu

Rebranding

Rebranding to kompleksowy proces zmiany wizerunku marki, który ma na celu odświeżenie i przekształcenie jej tożsamości. Polega na wprowadzeniu nowego logo, strategii marketingowej, elementów marki i identyfikacji wizualnej. Rebranding stanowi strategiczny krok, podejmowany w celu przyciągnięcia nowych odbiorców oraz lepszego dopasowania się do ewoluującego rynku. Jest to działanie mające na celu zwiększenie atrakcyjności marki i wyróżnienie jej na tle konkurencji.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 143

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.