Słownik e-marketingu

Reklama

Reklama to forma komunikacji marketingowej, która ma na celu promowanie produktów, usług lub idei. Jest to narzędzie wykorzystywane przez firmy i organizacje do dotarcia do potencjalnych klientów i przekonania ich do zakupu lub poparcia określonego produktu lub koncepcji. Reklama może przybierać różne formy, takie jak spoty telewizyjne, billboardy, reklamy internetowe czy ogłoszenia prasowe.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 106

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.