Słownik e-marketingu

Reklama kontekstowa

Reklama kontekstowa – oznacza prezentowanie treści reklamowych w starannie wyselekcjonowanych miejscach – takich, co do których istnieje duże prawdopodobieństwo, że odwiedzą je zainteresowani daną usługą bądź produktem internauci. Jeżeli np. prowadzimy internetowy sklep rowerowy, to nasza reklama kontekstowa wyświetli się na forach dyskusyjnych traktujących na ten temat. Gdy działamy w branży budowlanej, to powinniśmy tak skonfigurować udział w kampanii, by trafić na fachowe strony poradnikowe, gdzie użytkownicy poszukują cennej wiedzy. W tego typu systemach reklamowych funkcjonują różne systemy płatności – za emisję, za kliknięcie lub mieszane, będące połączeniem dwóch powyższych.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.