Słownik e-marketingu

Rozszerzenie lokalizacji

Rozszerzenie lokalizacji w reklamach Google Ads jest funkcją, która umożliwia reklamodawcom wyświetlanie ich reklam użytkownikom w określonym obszarze geograficznym. Oznacza to, że reklamy mogą być ukierunkowane na potencjalnych klientów z konkretnego regionu lub miasta, co zwiększa ich efektywność i skuteczność. Może to obejmować wyświetlanie adresu firmy, numeru telefonu, a nawet linków do podstron specyficznych dla danej lokalizacji.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.