Słownik e-marketingu

SEO (Search Engine Optimization)

SEO to skrót od angielskiego określenia Search Engine Optimization. Oznacza optymalizację strony www pod kątem wyszukiwarek internetowych, co przekłada się na poprawę widoczności witryny w rezultatach wyszukiwania. SEO to działania mające na celu pozycjonowanie stron internetowych. Im wyższa pozycja witryny w wynikach wyszukiwania, tym więcej osób do niej dociera. Efektem jest zwiększenie ilości odwiedzin strony, a dzięki temu wzrasta szansa na zainteresowanie nowych użytkowników, którzy mogą stać się klientami danej firmy lub marki.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 235

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.