Słownik e-marketingu

Analiza konkurencji

Analiza konkurencji to proces systematycznego badania i oceny działań oraz strategii stosowanych przez konkurencyjne firmy w danej branży. Celem tej analizy jest uzyskanie wglądu w pozycję rynkową konkurentów, identyfikacja ich mocnych i słabych stron oraz odkrycie szans i zagrożeń dla własnej firmy. Analiza konkurencji jest kluczowym narzędziem w budowaniu skutecznych strategii biznesowych, marketingowych i sprzedażowych.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 60

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.