Słownik e-marketingu

Social Proof

Social proof, czyli społeczny dowód słuszności, to zjawisko, które odnosi się do tendencji ludzi do naśladowania działań i decyzji innych. W kontekście marketingu, oznacza to, że potencjalni klienci są bardziej skłonni do zakupu danego produktu lub usługi, gdy widzą, że inni użytkownicy są z niego zadowoleni lub go polecają. To psychologiczne zjawisko jest oparte na założeniu, że jeśli wiele osób ufa danej marce lub produktowi, to również nowi klienci będą skłonni zaufać temu samemu wyborowi. W ten sposób społeczny dowód słuszności staje się potężnym narzędziem w rękach marketerów.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 103

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.