Słownik e-marketingu

Strategia marketingowa

Strategia marketingowa to ogólny plan danej organizacji dotyczący tego, jak dotrzeć do odpowiednich ludzi/firm i uczynić z nich swoich klientów. Zwykle zawiera tzw. propozycję wartości dla klienta (value proposition), kluczowy przekaz marketingowy, czy informacje na temat docelowego klienta. Jest to kompleksowy schemat działań, które mają na celu osiągnięcie określonych celów marketingowych firmy.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 64

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.