Słownik e-marketingu

Tagowanie

Tagowanie to proces przypisywania znaczników (tagów) do treści, danych lub elementów w celu ich kategoryzacji, łatwiejszego wyszukiwania oraz organizacji. Tagi to zwykle krótkie słowa kluczowe lub frazy, które opisują zawartość, cechy lub kontekst danego elementu. Proces ten jest powszechnie stosowany w różnych dziedzinach, od zarządzania treściami w internecie, poprzez analizę danych, aż po organizację cyfrowych zasobów w firmach i systemach.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 61

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.