Słownik e-marketingu

Testy A/B

Testy A/B to jeden z najłatwiejszych i najczęściej spotykanych sposobów na optymalizację konwersji na stronie internetowej. Polega on na przekierowywaniu odwiedzających daną stronę internetową na jej wariacje z określoną jedną zmienną. Dla przykładu część odwiedzających stronę produktową będzie widzieć zielony przycisk call to action, a druga część odwiedzających czerwony. Test A/B ma na celu określić, która z wersji przycisku przekłada się na większe konwersje.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.