Thin content
Thin content – to ubogie i mało informatywne treści, które nie wnoszą praktycznie żadnej wartości dla użytkownika. Google i inne wyszukiwarki internetowe starają się dostarczyć swoim użytkownikom najbardziej wartościowe i użyteczne wyniki, dlatego thin content może negatywnie wpływać na pozycję strony w wynikach wyszukiwania.
Czym jest thin content?
Przykłady thin content mogą obejmować krótkie wpisy na blogach, strony z niewielką ilością treści, duplikaty, automatycznie generowane teksty, strony afiliacyjne z mało unikalnymi opisami produktów, a także strony drzwi (doorway pages), które są tworzone wyłącznie w celu manipulacji algorytmami wyszukiwarki. Do thin contentu można zaliczyć:
Za thin content strona internetowa może otrzymać karę od Google.
- treści generowane automatycznie,
- treści nadmiernie nasycone słowami kluczowymi,
- treści ukryte na stronie,
- treści o niskiej wartości dla użytkownika,
- małą ilość unikalnej treści na danej podstronie.
Za thin content strona internetowa może otrzymać karę od Google.