Słownik e-marketingu

WCAG 2.1

Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 jest to międzynarodowy standard określający zasady dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji. Obejmuje wytyczne dotyczące zapewnienia dostępności treści internetowych dla osób z niepełnosprawnościami, co ma na celu umożliwienie jak najszerszemu gronu użytkowników skorzystanie z funkcjonalności oferowanych przez strony www i aplikacje mobilne.

słownik emarketingu mayko

Jak oceniasz naszą treść?

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 76

Śledź nas w mediach społecznościowych!

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.