Słownik e-marketingu

Współczynnik odrzuceń

Współczynnik odrzuceń, zwany także bounce rate, jest jednym z kluczowych wskaźników w analizie statystyk strony internetowej. Termin ten odnosi się do odsetka użytkowników, którzy opuszczają stronę, po obejrzeniu jednej podstrony. Wysoki współczynnik odrzuceń może być niekorzystny dla witryny, podczas gdy niski współczynnik odrzuceń jest pożądany.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.