Wynik Jakości
Wynik jakości to wskaźnik określający jakość reklam w Google Ads. Wpływa na niego kilka czynników, w tym m.in. jakość strony docelowej oraz trafność samej reklamy. Został on opracowany przez Google celem dostarczania użytkownikom możliwie najbardziej użytecznych treści, dopasowanych do ich wyszukiwań. Jego wartość determinuje pozycję naszej reklamy w rankingu oraz – co za tym idzie – szansę na to, że zostanie ona wyświetlona na komputerze użytkownika.
Czym jest wynik jakości?
Wynik jakości w Google Ads określa, jak atrakcyjne są linki do reklamy i jak dobre jest doświadczenie użytkownika po kliknięciu reklamy. Wynik jakości mieści się w skali od 1 do 10, gdzie 10 oznacza wysoką jakość, a 1 oznacza niską jakość. Wysoki współczynnik wpływa pozytywnie na pozycję reklamy w wynikach wyszukiwania i na koszty kliknięcia, co oznacza, że reklamodawcy mogą płacić mniej za lepsze pozycje w wyszukiwarkach.