Mayko na Targach Ehandlu w Warszawie – spotkajmy się!

Targi eHandlu to jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu branży e-commerce w Polsce. Jeśli zastanawiasz się, jak skutecznie wypromować swój sklep internetowy i rozwinąć swój biznes – spotkaj się z nami!

Mayko na Targach Ehandlu w Warszawie – spotkajmy się!

Targi eHandlu to jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu branży e-commerce w Polsce. Uczestniczenie w nich to nie tylko doskonała okazja do zapoznania się z nowinkami technologicznymi czy trendami w zakresie sprzedaży online, ale przede wszystkim miejsce, gdzie można nawiązać cenne relacje biznesowe.

W dobie cyfryzacji, gdzie wiele kontaktów biznesowych ogranicza się do komunikacji online, bezpośrednie spotkania na takich wydarzeniach nabierają jeszcze większego znaczenia.

Co przygotowaliśmy dla odwiedzających nasze stoisko?

Jeśli zastanawiasz się, jak skutecznie wypromować swój sklep internetowy, jak poprawić widoczność w wyszukiwarkach czy jakie kanały reklamowe mogą przynieść najlepsze rezultaty – czekamy na Ciebie!

Co przygotowaliśmy dla odwiedzających nasze stoisko?

Nasz zespół specjalistów z chęcią podzieli się wiedzą i doświadczeniem w zakresie:

  • strategii marketingowej dla e-commerce,
  • działań SEO, które pomogą Ci zwiększyć organiczny ruch na stronie,
  • reklam w Meta Ads, Google Ads, Microsoft Ads, Pinterest Ads – dowiesz się, które z nich przynoszą najlepsze efekty w Twojej branży,
  • audytów e-commerce – poznaj mocne i słabe strony swojego biznesu,
  • analityki – jakie dane są kluczowe dla rozwoju Twojego sklepu i jak je interpretować.

Odwiedź nasze stoisko C3.2 – czekamy na Ciebie 27 października 2023 roku w Hali Expo XXI. Potrzebujesz do tego bezpłatnej wejściówki. To żaden problem – odbierz bezpłatny bilet na 24. Targi eHandlu!

Dlaczego warto być na Targach eHandlu?

Sukces w e-commerce opiera się między innymi na ciągłym dostosowywaniu się do zmieniających się trendów. Ale, co ważniejsze, sukces ten zaczyna się też często od rozmów – z partnerami biznesowymi, ekspertami w dziedzinie oraz innymi entuzjastami branży. I właśnie taką możliwość oferują Targi eHandlu.

1. Sieć kontaktów to klucz do sukcesu
Nie ma lepszego miejsca do budowania relacji biznesowych niż targi. Mimo że żyjemy w erze cyfrowej, to nic nie zastąpi bezpośrednich rozmów i wymiany doświadczeń. Masz szansę spotkać ludzi, którzy, podobnie jak Ty, pragną rozwijać swoje biznesy i szukają sprawdzonych rozwiązań oraz partnerów do współpracy.

2. Ekspercka wiedza na wyciągnięcie ręki
Chętnie przekazujemy naszą wiedzę z zakresu e-commerce, digital marketingu, strategii marketingowej, działań SEO, reklam online i wielu innych. Chcemy się nią z Tobą podzielić, by wspólnie zastanowić się, jakie rozwiązania będą dla Ciebie najkorzystniejsze.

Dlaczego warto być na Targach eHandlu?

3. Indywidualne podejście do Twojego biznesu
Każdy sklep internetowy to inna historia, inne potrzeby i wyzwania. Przyjdź do nas i omówmy konkrety – dowiedz się, jak poprawić widoczność Twojego sklepu w sieci i które kanały reklamowe przyniosą Ci największy zwrot z inwestycji.

4. Inspiracje i nowe perspektywy
Targi to nie tylko miejsce do nawiązywania kontaktów, ale także źródło inspiracji i nowych perspektyw na rozwój biznesu. Wspólnie możemy znaleźć nowe pomysły na to, jak wyróżnić Cię na rynku.

5. Konkretne korzyści dla Twojego e-sklepu
Rozmowy z nami przekształcą się w realne korzyści dla Twojego biznesu. Dzięki naszej pomocy możesz lepiej dostosować swoje działania marketingowe, zwiększyć konwersję i poprawić efektywność reklam.

Odbierz bezpłatny bilet i odwiedź Targi eHandlu!

Nie czekaj, dołącz do nas 27 października w Hali EXPO XXI w Warszawie przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Z niecierpliwością czekamy na wymianę doświadczeń, pytań i rozmów o przyszłości e-commerce.

Do zobaczenia!

Czytaj więcej
olga_golaszewska
Popularne wpisy
kontakt z agencją seo
Co warto przemyśleć przed kontaktem z agencją SEO?

W artykule przybliżamy to, co warto wziąć pod uwagę przed pierwszym kontaktem z agencją SEO. Poznaj zestaw pytań, które warto sobie zadać przed startem współpracy.

Czytaj więcej
analiza SEO konkurencji poradnik
Jak przeprowadzić analizę SEO konkurencji w e-commerce

W tym artykule poznasz najważniejsze elementy analizy SEO konkurencji oraz narzędzia, z których warto skorzystać.

Czytaj więcej
audyt seo co to
Audyt SEO – czym właściwie jest i jak wygląda?

Przybliżamy czytelnikom, jak może wyglądać audyt SEO – czym jest, co zawiera oraz jak go interpretować.

Czytaj więcej