e-book

Liderzy e-commerce 2024

Ranking najlepszych w SEO! Analiza 3000 e-commerce, 9 kategorii i TOP20 w każdej z nich. Sprawdź, kto wygrywa w polskim e-commerce.

Poznaj liderów e-commerce 2024

Świętujemy 10 lat odkrywania sekretów SEO w e-commerce! Z okazji jubileuszowej, dziesiątej edycji raportu, przygotowaliśmy kompendium wiedzy, które łączy w sobie doświadczenie, innowacje i sprawdzone strategie największych graczy w branży. To przegląd najskuteczniejszych działań SEO, który nie tylko analizuje obecne trendy, ale także wskazuje kierunki rozwoju na przyszłość.

W tej edycji znajdziesz:

  • analizy strategii SEO wiodących sklepów internetowych,
  • 9 Wschodzących Gwiazd SEO, które zaliczyły największy skok szacunkowego ruchu,
  • wywiady z 35 ekspertami digital marketingu.


  • Dowiedz się, jak najwięksi gracze wykorzystują SEO do zdobywania przewagi konkurencyjnej i jak możesz zaadaptować te metody, aby przenieść swój e-sklep na wyższy poziom. Dołącz do nas w tej jubileuszowej podróży – razem świętujemy 10 lat pasji, wiedzy i sukcesów w e-commerce!

    Podsumowanie roku i trendy na 2025

    W raporcie znalazły się komentarze ekspertów:


    Mateusz Borowik (Mayko), Aleksandra Kula (BETLEWSKI®), Tomasz Kaczmarek (4F), Katarzyna Możdżyńska (Inter Motors), Grzegorz Michalak (North), Grzegorz Koniak (E-mierniki), Radosław Cetnarowicz (Gandalf), Michał Barczyk (Sportano), Zbigniew Sieczka (Nowa Farmacja), Norbert Bendowski (Giant Polska), Tomasz Więch (KAMAN Marketing), Kamil Bąkowski (IdoSell), Natalia Leonard (Expandeco), Klaudia Wielgat (Salter Digital), Łukasz Witta (Szlachetne Inwestycje), Natalia Żywicka (Nowa Era), Anna Staniszewska (YOPE), Bartłomiej Gajdzis (OBI), Daniel Wojciechowski (Romet), Tomasz Biegun (WhitePress), Daniel Gąsior (SklepOpon), Paweł Paszkowski (Strigoo), Marcin Dotka (Sypialnia Plus), Adrian Skoczylas (VYRYPA), Jakub Gierszyński (Polmed), Alan Sarbinowski (Oponeo), Dominik Fajferek (SEMHOUSE), Paweł Gontarek (Zgred), Szymon Słowik (Takaoto.pro), Karol Soja, Katarzyna Jakubów-Tyka (Salestube), Sebastian Heymann (Rise360), Ewelina Podrez-Siama (Fox Strategy), Jakub Sawa (JakubSawa.pl), Paweł Wiszniewski (Mayko), Sebastian Heymann (Rise360)



    Dziękujemy Ekspertom za zaangażowanie!

    Nasi partnerzy

    Raport Liderzy branż e-commerce 2024/2025
    .

    Podobne publikacje

    artykuł
    Strategia marketingowa w e-commerce - jak połączyć SEO i PPC

    Mayko Podcast #7 – Strategia marketingu oparta na jednej nodze: ryzyko czy oszczędność?

    Na ilu nogach opiera się strategia marketingowa w Twojej firmie? Na dwóch? Trzech? Stworzenie dla nich spójnej strategii to wyzwanie i mierzenie się z podwójną pracą oraz wyższymi kosztami działań. Dowiedz się, jak temu zaradzić.

    Przeczytaj artykuł
    artykuł

    Dynamic pricing – klucz do zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym?

    Czy Twoje ceny w sklepie internetowym naprawdę pracują na Twój zysk? Dynamic pricing pozwala dostosowywać je w czasie rzeczywistym – w oparciu o dane o popycie, konkurencji i sezonowości. Zobacz, jak działa i jak go wdrożyć bez naruszania prawa.

    Przeczytaj artykuł