e-book

Raport SEO Liderzy swoich branż 2018

Zobacz kto w 2018 roku został liderem swojej branży w wynikach wyszukiwania Google! Coroczny raport SEO przygotowywany przez MAYKO gotowy do pobrania!

Co znajdziesz w środku?

W raporcie znalazły się krótkie komentarze przedstawicieli firm, których serwisy znalazły się w raporcie. Wypowiedzieli się:


    Wojciech Pawlik, morele.net
    Michał Barczyk, x-kom.pl
    Monika Szatyłowicz, taniaksiazka.pl
    Kamil Lupa, frisco.pl
    Marek Winiarski, domiporta.pl
    Marcin Mielczarek, e-zabawkowo.pl


Dodatkowo, swoje podsumowania 2018 roku oraz prognozy na 2019 przygotowali eksperci SEO:

    Paweł Gontarek „Zgred”, fabrykamarketingu.pl
    Katarzyna Jakubów-Tyka, netim.pl
    Krzysztof Kilewski, grupa-tense.pl
    Michał Kliszczak, eactive.pl
    Tomasz Sadowski, pap.pl
    Mariusz Sioch, agencjawhites.pl
    Szymon Słowik, szymonslowik.pl
    Artur Wojczal, widoczni.com
    Lukasz Zelezny, zelezny.uk
    Łukasz Zontek, sfeo.agency

Metodologia

Raport powstał na podstawie danych zebranych przez narzędzie SEMSTORM. Narzędzie śledzi działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Dane zebrane zostały z każdego miesiąca 2018 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży była średnia szacunkowego ruchu z naturalnych wyników wyszukiwania Google.

Raport SEO 2018 – liderzy swoich branż
.

Podobne publikacje

artykuł
Jak AI może zwiększyć sprzedaż i poprawić obsługę klienta w e-commerce

Jak AI może zwiększyć sprzedaż i poprawić obsługę klienta w e-commerce?

AI potrafi pisać, analizować i obsługiwać klientów – ale to dopiero początek. Dowiedz się, jak konkretne narzędzia AI mogą podnieść skuteczność Twoich działań sprzedażowych i marketingowych.

Przeczytaj artykuł
artykuł
Jak uporządkować działania marketingowe i zoptymalizować sprzedaż?

Mayko Podcast #5 – Lejek marketingowy: Jak uporządkować działania marketingowe i zoptymalizować sprzedaż?

Jak skutecznie poprowadzić klienta w e-commerce? Masz wrażenie, że Twój sklep internetowy mógłby działać lepiej, ale nie wiesz, gdzie szukać problemu? Dowiedz się czym jest lejek marketingowy i jak go wykorzystać w swoim biznesie.

Przeczytaj artykuł