Słownik e-marketingu

SXO (Search Experience Optimization)

SXO (Search Experience Optimization) inaczej optymalizacja doświadczeń użytkownika. Jest to zbiór technik, które mają na celu zapewnienie jak najwyższej konwersji poprzez dostosowanie witryny do oczekiwań i preferencji szerokiej rzeszy internautów. Strona zoptymalizowana zgodnie z założeniami SXO jest łatwa w obsłudze, dobrze się prezentuje, szybko wczytuje oraz zachęca do złożenia zamówienia, zapisania się do listy subskrybentów, uzupełnienia ankiety czy wykonania jakiegokolwiek innego działania, którego oczekuje jej właściciel.

słownik emarketingu mayko

    Zwiększ sprzedaż swojego sklepu

    • 1

      Skontaktuj się z nami poprzez formularz lub telefonicznie pod numerem +48 85 811 01 68

    • 2

      Po analizie Twoich potrzeb, przygotujemy dedykowaną ofertę.

    • 3

      Podpisujemy krótkoterminową umowę i przechodzimy do działania.

    Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.