e-book

Liderzy e-commerce 2022

Poznaj TOP20 sklepów z najwazniejszych branż polskiego e-commerce. W raporcie znajdziesz nie tylko analizę widoczności poszczególnych sklepów, ale także przewidywane trendy w e-commerce w 2023 roku!

Poznaj liderów e-commerce 2022

Wiemy, które sklepy internetowe osiągnęły największą widoczność w wyszukiwarce Google w 2022 roku. I dzielimy się tym z Tobą! Pobierz raport SEO Liderzy e-commerce i sprawdź listę 180. najlepszych e-commerce'ów w Polsce.

W raporcie znajdziesz analizy SEO liderów swoich kategorii, ale także analizy Wschodzących Gwiazd SEO. To nowość tegorocznej (ósmej!) edycji raportu. Wyróżniliśmy sklepy internetowe, które w ostatnim roku zanotowały znaczący wzrost widoczności. Sprawdziliśmy, które działania złożyły się na tak świetne wyniki.


Podsumowanie roku i trendy na 2023

W raporcie znalazły się komentarze ekspertów e-commerce. Swoimi przemyśleniami podzielili się eksperci i ekspertki e-commerce: Paweł Paszkowski (Strigoo), Grzegorz Sienkiewicz (Cztery Szpaki), Monika Szatyłowicz (Tania Książka), Jakub Gierszyński (Apteka Melissa), Paweł Jankowski (Oponeo), Michał Barczyk (x-kom), Bartłomiej Gajdzis (OBI), Joanna Bagrij (Dr.Max), Michał Frąckowiak (KROSS), Marcin Dotka (SypialniaPlus), Zbigniew Sieczka (Nowa Farmacja), Sebastian Watras (PWN), Dawid Dąbrowski (OnElectro), Elwira Waldoch (Skawiński), Karol Gajda (BeardMan),

Podsumowaniami roku w SEO podzielili się:
- Paweł Wiszniewski (Mayko),
- Milena Majchrzak (SEMSTORM),
- Sebastian Heymann (Linkhouse),
- Agata Gruszka (WhitePress®),
- Paweł Gontarek (Zgred),
- Szymon Słowik (Takaoto.pro),
- Alek Cierniewski (Semcore)
- Łukasz Żelezny (SEO.London).

Patroni medialni

Nasi partnerzy:

baza wiedzy mayko raport seo 20 22 – 22
.

Podobne publikacje

artykuł
Jak uniknąć błędów w migracji e-commerce?

Mayko Podcast #4 – Jak przeprowadzić migrację sklepu internetowego bez strat w SEO i kampaniach reklamowych?

Migracja to jeden z najtrudniejszych momentów w rozwoju e-commerce – jeśli coś pójdzie nie tak, stracisz klientów i spadniesz w wynikach Google. Jak uniknąć problemów i bezpiecznie przenieść swój sklep na nową platformę? Odpowiedzi znajdziesz w artykule.

Przeczytaj artykuł
artykuł

Analityka internetowa: czym jest model atrybucji?

Czy ostatnie kliknięcie to jedyne, co liczy się w marketingu? Poznaj różne modele atrybucji i dowiedz się, jak precyzyjnie mierzyć skuteczność kampanii marketingowych.

Przeczytaj artykuł