e-book

Raport SEO Liderzy swoich branż 2018

Zobacz kto w 2018 roku został liderem swojej branży w wynikach wyszukiwania Google! Coroczny raport SEO przygotowywany przez MAYKO gotowy do pobrania!

Co znajdziesz w środku?

W raporcie znalazły się krótkie komentarze przedstawicieli firm, których serwisy znalazły się w raporcie. Wypowiedzieli się:


    Wojciech Pawlik, morele.net
    Michał Barczyk, x-kom.pl
    Monika Szatyłowicz, taniaksiazka.pl
    Kamil Lupa, frisco.pl
    Marek Winiarski, domiporta.pl
    Marcin Mielczarek, e-zabawkowo.pl


Dodatkowo, swoje podsumowania 2018 roku oraz prognozy na 2019 przygotowali eksperci SEO:

    Paweł Gontarek „Zgred”, fabrykamarketingu.pl
    Katarzyna Jakubów-Tyka, netim.pl
    Krzysztof Kilewski, grupa-tense.pl
    Michał Kliszczak, eactive.pl
    Tomasz Sadowski, pap.pl
    Mariusz Sioch, agencjawhites.pl
    Szymon Słowik, szymonslowik.pl
    Artur Wojczal, widoczni.com
    Lukasz Zelezny, zelezny.uk
    Łukasz Zontek, sfeo.agency

Metodologia

Raport powstał na podstawie danych zebranych przez narzędzie SEMSTORM. Narzędzie śledzi działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Dane zebrane zostały z każdego miesiąca 2018 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży była średnia szacunkowego ruchu z naturalnych wyników wyszukiwania Google.

Raport SEO 2018 – liderzy swoich branż
.

Podobne publikacje

artykuł
Jak uniknąć błędów w migracji e-commerce?

Mayko Podcast #4 – Jak przeprowadzić migrację sklepu internetowego bez strat w SEO i kampaniach reklamowych?

Migracja to jeden z najtrudniejszych momentów w rozwoju e-commerce – jeśli coś pójdzie nie tak, stracisz klientów i spadniesz w wynikach Google. Jak uniknąć problemów i bezpiecznie przenieść swój sklep na nową platformę? Odpowiedzi znajdziesz w artykule.

Przeczytaj artykuł
artykuł

Analityka internetowa: czym jest model atrybucji?

Czy ostatnie kliknięcie to jedyne, co liczy się w marketingu? Poznaj różne modele atrybucji i dowiedz się, jak precyzyjnie mierzyć skuteczność kampanii marketingowych.

Przeczytaj artykuł