Darmowy asystent AI w e-commerce. Jak Gemini AI może zautomatyzować Twój sklep?
Chcesz zautomatyzować obsługę sklepu internetowego i zaoszczędzić czas na codziennych zadaniach? Sprawdź, jak darmowy Gemini od Google może wspierać Twój e-commerce!
Chcesz zautomatyzować obsługę sklepu internetowego i zaoszczędzić czas na codziennych zadaniach? Sprawdź, jak darmowy Gemini od Google może wspierać Twój e-commerce!
Jakie kroki musisz wykonać wraz z agencją, zanim rozpoczniecie owocną współpracę? Czy tylko opłacać abonament i czekać na efekty?
Upewnij się, czy współpraca z wybraną przez Ciebie agencją SEO nie budzi zastrzeżeń. Od teraz jest to proste – pobierz i uzupełnij naszą checklistę!
Facebook to nadal ważny kanał dotarcia do klienta. Wykorzystaj potencjał Facebook Ads i dowiedz się, jak skutecznie reklamować e-commerce w social mediach!
Jeśli działasz w e-commerce, wiesz jak trudne bywa znalezienie nowych klientów. W tym artykule znajdziesz 8 sprawdzonych sposobów na zebranie danych, które pomagają w zwiększeniu sprzedaży.
Kiedy i jak stosować przekierowania SEO? W tym poradniku znajdziesz wiele przydatnych informacji na ten temat.
Opisy produktów pełnią istotną rolę w procesie zakupowym. Doradzamy od czego zacząć tworzenie opisów oraz jak zoptymalizować je pod kątem SEO.
We współpracy z agencją SEM liczą się dwie rzeczy: efekty i komunikacja. W artykule poruszamy kilka zagadnień, na które szczególnie warto zwrócić uwagę w trakcie prowadzenia działań SEO.
Zadbaj o to, aby Twój e-commerce posiadał poprawnie skonfigurowane rozszerzone opisy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak poprawnie wykorzystywać Rich Snippets w swoim ecommerce.
Internet posiada niesamowity potencjał, który pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów. Warto to wykorzystać i zacząć promować swój biznes w wyszukiwarce Google!
Czym kierują się potencjalni klienci? Jakie mają cele i problemy? Czy będą zainteresowani oferowanymi produktami? W odpowiedzi na wszystkie te pytania pomóc może buyer persona, a ten artykuł przeprowadzi Cię przez tajniki jej tworzenia.
Każdego dnia klienci sklepów internetowych na całym świecie porzucają ¾ koszyków zakupowych. Zapobiegnij temu zjawisku w swoim e-commerce!
Działania marketingowe to nieodłączny element każdego biznesu, choć nawet najlepsza reklama nie przyniesie zysków bez przemyślanych procesów i strategii. O jednym z takich procesów przeczytasz w tym artykule: omówimy bowiem Customer Journey Map.
Jakie są najpopularniejsze formy rozliczeń z agencją SEO za pozycjonowanie strony? Jakie są plusy i minusy poszczególnych rodzajów rozliczeń? W artykule przybliżamy specyfikę poszczególnych form rozliczeń z agencjami SEO.
W tym artykule zajmiemy się wykorzystaniem list remarketingowych. Remarketing, czyli kierowanie reklam do osób, które już widziały naszą witrynę, to ważny element kampanii reklamowych. Dzięki niemu możemy zachęcić do zakupów użytkowników, którzy porzucili koszyk zakupowy.
W tym poradniku znajdziesz zestawienie podstawowych informacji na temat konfiguracji Google Analytics w oparciu o Google Ads.
Czy wiesz, jak łatwo można przejąć konto reklamowe bez odpowiednich zabezpieczeń? Sprawdź, jak chronić swoje Google Ads i Meta Ads przed atakami oraz co zrobić w przypadku włamania. Pamiętaj, włamanie na konto reklamowe to realne ryzyko utraty pieniędzy i danych!