ROI, ROAS czy ERS: jak mierzyć wynik kampanii reklamowych?
W czym kampanie PPC są podobne do gry w pokera? Na warsztat weźmiemy 3 wskaźniki zwrotu z inwestycji – ROI, ROAS i ERS. Dowiedz się, dlaczego warto je mierzyć!
W czym kampanie PPC są podobne do gry w pokera? Na warsztat weźmiemy 3 wskaźniki zwrotu z inwestycji – ROI, ROAS i ERS. Dowiedz się, dlaczego warto je mierzyć!
Na czym dokładnie polega kanibalizacja słów kluczowych? Czy zawsze jest groźna? Jak wykryć przypadki takiej kanibalizacji i jak sobie z nią poradzić? Tego dowiesz się z tego artykułu.
W czym kampanie PPC są podobne do gry w pokera? Na warsztat weźmiemy 3 wskaźniki zwrotu z inwestycji – ROI, ROAS i ERS. Dowiedz się, dlaczego warto je mierzyć!
Shopware 6 to oprogramowanie sklepowe, które cieszy się w Europie coraz większą popularnością i jest bezpośrednią konkurencją Magento 2. Dowiedz się więcej o tej platformie i poznaj jej najważniejsze zalety.
Wskaźnik klikalności to jeden z najważniejszych mierników w płatnych kampaniach. Dowiedz się jak prawidłowo go mierzyć i interpretować.
Słowa kluczowe mają ogromne znaczenie w pozycjonowaniu stron internetowych. W tym artkule m.in. poznasz rodzaje słów kluczowych oraz dowiesz się, czym jest intencja wyszukiwania.
Content idzie w parze z SEO. Dlatego, jeśli chcesz osiągać wysokie pozycje w wyszukiwarce twórz content atrakcyjny dla Google, jak i dla użytkownika. W tym artykule podpowiemy Ci, jak to zrobić.