Dlaczego firmy przeznaczają coraz więcej środków na pozycjonowanie stron www?

W obecnych realiach coraz większą rolę odgrywa skuteczne pozycjonowanie stron internetowych. Ma ono znaczenie zarówno w przypadku firm, które kierują swoje produkty i usługi do szerokiego grona odbiorców z całego kraju, jak i lokalnych przedsiębiorców, poruszających się w obrębie niedużych miejscowości i ich najbliższych okolic.

Pozycjonowanie serwisu internetowego pozwala wyprzedzić konkurencję i szybciej dotrzeć do potencjalnych klientów. Dziś większość osób poszukuje informacji w sieci, chcąc poznać różne oferty przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji. Fakt ten można umiejętnie wykorzystać, przygotowując witryny dopasowane do ich oczekiwań.

Optymalizacja SEO pomaga zyskać wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych oraz wpłynąć pozytywnie na odczucia użytkowników (user experience), które decydują o tym, czy odwiedzą oni ponownie serwis i zostaną klientami firmy.

Darmowa wycena pozycjonowania!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.

Pozycjonowanie strony w Białymstoku a popularność na lokalnym rynku

Do ważnych zagadnień podczas planowania długofalowej strategii działania należy – jak powszechnie wiadomo – charakterystyka grupy docelowej, w skład której wchodzą potencjalni klienci firmy. Czynnik ten ma duże znaczenie także w przypadku pozycjonowania stron internetowych. W Białymstoku działają bowiem zarówno podmioty, które kierują swoje usługi czy produkty jedynie do mieszkańców określonej części miasta, jak i takie, które chcą obsługiwać klientów na terenie całego województwa.

Parametry te w dużym stopniu wpływają na wybór najważniejszych słów i fraz kluczowych dla pozycjonowania stron www w Białymstoku. Internauci często bowiem wpisują konkretne hasła w pole wyszukiwarki, np. „hydraulik Antoniuk” czy „kwiaciarnia Starosielce”. Czasem jest to jednak np. „fotowoltaika Podlaskie”. Warto poświęcić nieco czasu na staranny dobór takich fraz, które będą dokładnie dopasowane pod prowadzoną działalność.

Skuteczne pozycjonowanie w Białymstoku można wspierać działaniami na portalach społecznościowych, z których wielu ludzi bardzo aktywnie korzysta, oraz wziąć udział w programie Google AdWords. Dzięki temu stwarza się kolejne okazje dla klientów do złożenia zamówienia.

Warto zwrócić uwagę także na przyszłe, bardziej odległe korzyści, jakie może przynieść pozycjonowanie. W Białymstoku istnieją bowiem branże o stosunkowo dużym poziomie nasycenia (wysokiej konkurencji), o których „cicho” w Internecie. Stworzenie i zoptymalizowanie witryny dla firmy, która działa w takiej niszy, nie będzie zbyt kosztowne, natomiast umożliwi stanie się lokalnym liderem, którego późniejsza konkurencja nie będzie w stanie łatwo prześcignąć.

Poszukując kogoś, kto może zarówno wykonać szybki audyt SEO w Białymstoku, jak i opracować strategię i plan działania na długi okres, warto zwrócić się do mayko.pl. Wycena nic nie kosztuje, a dostarcza przydatnej wiedzy.

Komu opłaca się pozycjonowanie? Oferta dla lokalnych firm z Białegostoku

Lokalna działalność, prowadzona w obrębie miasta, powiatu czy województwa, może w satysfakcjonujący sposób rozwinąć się, gdy tylko zadbamy o efektywne pozycjonowanie. Cena takiej usługi nie jest wysoka, biorąc pod uwagę tendencje konsumentów, którzy już niemal wszystkich możliwych informacji poszukują w sieci, często sięgając tam w pierwszej kolejności – zanim zasięgną wiedzy u rodziny lub przyjaciół.

Ile kosztuje pozycjonowanie? Cennik jest zróżnicowany, przede wszystkim ze względu na różny stopień konkurencji w poszczególnych branżach. Wyprzedzić ogólnopolską, dużą firmę, gdy jest się lokalnym graczem, może być trudno, ale nie jest to niewykonalne – oczywiście w obrębie swojego terytorium działania. Będzie to jednak wymagało znacznie większych nakładów, niż w sytuacji, gdy konkurencja jest niewielka.

Co jeszcze wpływa na cenę za pozycjonowanie? Koszt jest uzależniony także m.in. od dotychczasowej historii posiadanej strony. Wpływa na niego również liczba produktów bądź usług, które oferuje firma klienta, sezonowość branży czy obrana strategia.

Warto złożyć zapytanie w sprawie oferty, by przekonać się, czy pozycjonowanie jest kosztowne. Dla porównania można oszacować koszty zatrudnienia dobrego handlowca, telemarketerów czy zakupu bazy potencjalnych klientów. Należy jednak pamiętać, że te działania zawsze mają w sobie element działania metodą „chybił-trafił”. W przypadku pozycjonowania koncentrujemy się natomiast w stu procentach na tym, by naszą stronę odwiedził użytkownik zainteresowany konkretną usługą lub produktem. Współpraca z Mayko odbywa się w oparciu o elastyczną umowę, którą można w każdym momencie rozwiązać, z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia. To daje klientom świadomość, że agencja cały czas się stara o jak najlepsze, w pełni satysfakcjonujące efekty współpracy.

Skontaktuj się z nami

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij