Czym właściwie jest pozycjonowanie stron www?

Nabywcy różnego rodzaju towarów i usług coraz częściej poszukują informacji na ich temat w Internecie. Choć proces ten ma miejsce od kilkunastu lat, to wcześniej można było jeszcze profilować swoją działalność i wybierać – czy działa się stacjonarnie, czy w sieci. W tej chwili tego typu podział coraz bardziej się zaciera. Otwierając nowy biznes, każdy powinien przewidzieć budżet na promowanie swojej działalności w Internecie, m.in. poprzez pozycjonowanie stron www.

Dzięki zastosowaniu kompleksowej strategii, prowadzona witryna stanie się bardziej atrakcyjna dla użytkowników, a ich wrażenia (user experience) będą zdecydowanie pozytywne. Proponowana usługa powinna być poprzedzona audytem, na podstawie którego zostaną ocenione skutki dotychczasowych działań w zakresie pozycjonowania. Dzięki niej klient dowie się, jakie zagadnienia, związane z obecnością w sieci, wymagają największej pracy. Prowadzi to do stworzenia, wspólnie ze specjalistami, całościowej strategii działania, o postępach w realizacji której klient będzie informowany w comiesięcznym raporcie.

Pozycjonowanie stron internetowych jest bowiem długotrwałym procesem, którego pierwszą częścią jest zazwyczaj optymalizacja witryny pod kątem SEO. Jest to dostosowanie jej kodu źródłowego do wymagań wyszukiwarek i – choć dla użytkownika lub nawet właściciela strony nic się nie zmienia – w wielu przypadkach stanowi „drugi oddech” w życiu strony.

Darmowa wycena pozycjonowania!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Mayko Sp. z o.o do celów przedstawienia oferty oraz działań marketingowych.

Skuteczne pozycjonowanie w Gdańsku

Rozmowa na temat oczekiwanych efektów pozycjonowania w Gdańsku opiera się zawsze m.in. o skróconą analizę poziomu konkurencji w danej branży. W zależności od specyfiki prowadzonej przez klienta działalności dobieramy bowiem repertuar dostępnych narzędzi, tak by zwiększyć jej pozytywny wizerunek czy zaufanie klientów na danym obszarze – dokładnie takim, jakiego życzy sobie klient.

Pozycjonowanie strony w Gdańsku odbywa się w mayko.pl bez limitu ilości słów kluczowych. Daje to większą swobodę w planowaniu działań i zdobywaniu kolejnych pozycji. Dobieramy frazy w taki sposób, by możliwie najlepiej oddawały one specyfikę branży, w której działa nasz klient.

Pozycjonowanie stron internetowych w Gdańsku, proponowane przez mayko.pl, prowadzone jest według aktualnego zbioru dobrych praktyk dla tego typu działań, a sama firma jest partnerem Google. Stanowi to dla klientów gwarancję, że na ich witrynę nie zostanie nałożony żaden filtr, który zniweczyłby poniesione koszty.

We współpracy z klientami zapewniamy im wgląd w efekty działań w każdej chwili. Co miesiąc prezentujemy raport, w którym przedstawione zostają rezultaty pozycjonowania stron www w Gdańsku. Obejmuje on m.in. obecność fraz na czołowych pozycjach, ruch organiczny, wzrost liczby unikalnych użytkowników itp.

Działania z dziedziny SEO w Gdańsku, oferowane przez mayko.pl, obejmują zarówno kod źródłowy (optymalizację) strony, jak i wzrost atrakcyjności jej treści. Ważnym punktem jest także wsparcie w postaci kampanii AdWords i korzystanie z dobrodziejstw sieci reklamowej czy remarketingu, dodatkowo zwiększających zwrot z inwestycji.

Jakie są koszty pozycjonowania w Gdańsku?

W zależności od konkurencji na lokalnym rynku różni się pula środków, którą przedsiębiorca powinien przeznaczyć na pozycjonowanie. Cena usług jest uzależniona m.in. od tego, jak wiele podobnych firm działa w okolicy i jaką dotychczas wywalczyły sobie pozycję.

Ile kosztuje fachowe pozycjonowanie? Cennik najczęściej podawany jest w zakresie „od-do”. Dotychczasowa historia domeny czy, wspomniana wcześniej, lokalna konkurencja mogą mieć wpływ na niższą lub wyższą cenę. Wszelkich szczegółów można się dowiedzieć po zamówieniu indywidualnej wyceny, przygotowanej z myślą o danej stronie.

Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania? Oferta Mayko przewiduje możliwość wypowiedzenia umowy w każdym momencie, z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia. Choć rezultaty podjętych działań można zaobserwować w pełni po miesiącach bądź nawet latach od ich rozpoczęcia, to nie wiążemy klientów długimi umowami – na wypadek gdyby sytuacja się pogorszyła z różnych względów, można zrezygnować z wydatków na pozycjonowanie, choć… nie warto!

Czy stać mnie na pozycjonowanie? Koszt tej usługi niejednokrotnie wydaje się być znaczny, jeżeli nie ma się punktu odniesienia. Gdyby jednak porównać go chociażby do zakupienia reklamy w lokalnej prasie, telewizji czy radiu bądź zatrudnieniu osób do roznoszenia ulotek, okazuje się że jest to bardzo konkurencyjny sposób na budowanie pozycji na lokalnym rynku. Odchodzą również problemy z dokumentami zatrudnianych osób – wszystko zamyka się w jednej fakturze.

Skontaktuj się z nami

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij