Pozostałe podkategorie

Czym właściwie jest pozycjonowanie stron www?

Nabywcy różnego rodzaju towarów i usług coraz częściej poszukują informacji na ich temat w Internecie. Choć proces ten ma miejsce od kilkunastu lat, to wcześniej można było jeszcze profilować swoją działalność i wybierać – czy działa się stacjonarnie, czy w sieci. W tej chwili tego typu podział coraz bardziej się zaciera. Otwierając nowy biznes, każdy powinien przewidzieć budżet na promowanie swojej działalności w Internecie, m.in. poprzez pozycjonowanie stron www.

Dzięki zastosowaniu kompleksowej strategii, prowadzona witryna stanie się bardziej atrakcyjna dla użytkowników, a ich wrażenia (user experience) będą zdecydowanie pozytywne. Proponowana usługa powinna być poprzedzona audytem, na podstawie którego zostaną ocenione skutki dotychczasowych działań w zakresie pozycjonowania. Dzięki niej klient dowie się, jakie zagadnienia, związane z obecnością w sieci, wymagają największej pracy. Prowadzi to do stworzenia, wspólnie ze specjalistami, całościowej strategii działania, o postępach w realizacji której klient będzie informowany w comiesięcznym raporcie.

Pozycjonowanie stron internetowych jest bowiem długotrwałym procesem, którego pierwszą częścią jest zazwyczaj optymalizacja witryny pod kątem SEO. Jest to dostosowanie jej kodu źródłowego do wymagań wyszukiwarek i – choć dla użytkownika lub nawet właściciela strony nic się nie zmienia – w wielu przypadkach stanowi „drugi oddech” w życiu strony.

Darmowa wycena pozycjonowania!

Masz pytania? Napisz do nas

Skorzystaj z poniższego formularza lub napisz do nas bezpośrednio pod adres biuro@mayko.pl

Skuteczne pozycjonowanie w Gdańsku

Rozmowa na temat oczekiwanych efektów pozycjonowania w Gdańsku opiera się zawsze m.in. o skróconą analizę poziomu konkurencji w danej branży. W zależności od specyfiki prowadzonej przez klienta działalności dobieramy bowiem repertuar dostępnych narzędzi, tak by zwiększyć jej pozytywny wizerunek czy zaufanie klientów na danym obszarze – dokładnie takim, jakiego życzy sobie klient.

Pozycjonowanie strony w Gdańsku odbywa się w mayko.pl bez limitu ilości słów kluczowych. Daje to większą swobodę w planowaniu działań i zdobywaniu kolejnych pozycji. Dobieramy frazy w taki sposób, by możliwie najlepiej oddawały one specyfikę branży, w której działa nasz klient.

Pozycjonowanie stron internetowych w Gdańsku, proponowane przez mayko.pl, prowadzone jest według aktualnego zbioru dobrych praktyk dla tego typu działań, a sama firma jest partnerem Google. Stanowi to dla klientów gwarancję, że na ich witrynę nie zostanie nałożony żaden filtr, który zniweczyłby poniesione koszty.

We współpracy z klientami zapewniamy im wgląd w efekty działań w każdej chwili. Co miesiąc prezentujemy raport, w którym przedstawione zostają rezultaty pozycjonowania stron www w Gdańsku. Obejmuje on m.in. obecność fraz na czołowych pozycjach, ruch organiczny, wzrost liczby unikalnych użytkowników itp.

Działania z dziedziny SEO w Gdańsku, oferowane przez mayko.pl, obejmują zarówno kod źródłowy (optymalizację) strony, jak i wzrost atrakcyjności jej treści. Ważnym punktem jest także wsparcie w postaci kampanii AdWords i korzystanie z dobrodziejstw sieci reklamowej czy remarketingu, dodatkowo zwiększających zwrot z inwestycji.

Jakie są koszty pozycjonowania w Gdańsku?

W zależności od konkurencji na lokalnym rynku różni się pula środków, którą przedsiębiorca powinien przeznaczyć na pozycjonowanie. Cena usług jest uzależniona m.in. od tego, jak wiele podobnych firm działa w okolicy i jaką dotychczas wywalczyły sobie pozycję.

Ile kosztuje fachowe pozycjonowanie? Cennik najczęściej podawany jest w zakresie „od-do”. Dotychczasowa historia domeny czy, wspomniana wcześniej, lokalna konkurencja mogą mieć wpływ na niższą lub wyższą cenę. Wszelkich szczegółów można się dowiedzieć po zamówieniu indywidualnej wyceny, przygotowanej z myślą o danej stronie.

Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania? Oferta Mayko przewiduje możliwość wypowiedzenia umowy w każdym momencie, z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia. Choć rezultaty podjętych działań można zaobserwować w pełni po miesiącach bądź nawet latach od ich rozpoczęcia, to nie wiążemy klientów długimi umowami – na wypadek gdyby sytuacja się pogorszyła z różnych względów, można zrezygnować z wydatków na pozycjonowanie, choć… nie warto!

Czy stać mnie na pozycjonowanie? Koszt tej usługi niejednokrotnie wydaje się być znaczny, jeżeli nie ma się punktu odniesienia. Gdyby jednak porównać go chociażby do zakupienia reklamy w lokalnej prasie, telewizji czy radiu bądź zatrudnieniu osób do roznoszenia ulotek, okazuje się że jest to bardzo konkurencyjny sposób na budowanie pozycji na lokalnym rynku. Odchodzą również problemy z dokumentami zatrudnianych osób – wszystko zamyka się w jednej fakturze.

Pozycjonowanie stron w Gdańsku – skorzystaj z lokalnego SEO

Co oznacza lokalne SEO? Jest to skuteczny sposób promowania firmy tak, aby jej produkty oraz usługi były widoczne przede wszystkim dla klientów, którzy wyszukują danej oferty w określonej lokalizacji. Usługi pozycjonowania z tego zakresu sprowadzają się do różnych metod, które są nieraz podobne do standardowych działań SEO, jednak nieraz wymagają innego podejścia.

Jeśli interesują Cię usługi SEO w Gdańsku, dlaczego powinieneś zadbać o pozycjonowanie lokalne? Według Google ok. 46% zapytań ma w sobie „intencję lokalną” – chodzi więc o takie frazy jak „mechanik samochodowy Gdańsk”, czy „usługi remontowe w Gdańsku”. W wielu przypadkach wyszukujący nie musi nawet precyzować owej lokalizacji, gdyż Google i tak ją zna i na podstawie kontekstu zapytania dostosowuje wyniki właśnie do niej. Czasami wystarczy nawet wprowadzanie frazy „mechanik samochodowy w pobliżu”, a wyszukiwarka w odpowiedni sposób rozpozna intencję. Z tego też powodu poza standardowymi usługami SEO, warto skupić się także na lokalnym pozycjonowaniu strony w Gdańsku.

Lokalne pozycjonowanie w Gdańsku – jak to się robi?

W przypadku tego rodzaju SEO można wymienić 3 główne czynniki, które wpływają na powodzenie wyszukiwania lokalnego:

  • Odległość – w jakiej odległości dane przedsiębiorstwo znajduje się od wyszukującego?
  • Powiązanie – czy dane produkty i usługi faktycznie dotyczą tego, czego szuka użytkownik?
  • Jakość – jaką opinię mają inni klienci na temat danego przedsiębiorstwa i jego oferty?

Co ciekawe, z racji tych czynników, inwestowanie w lokalne pozycjonowanie strony w Gdańsku może nieraz przełożyć się nie tyle, co na lepszy ruch na stronie internetowej, ale większą liczbę wizyt klientów w fizycznej lokalizacji Twojej firmy. Warto o tym pamiętać, oceniając wyniki, jakie przynosi kampania SEO.

Gdybyś zatem skorzystał z lokalnego pozycjonowania w Gdańsku, co wchodziłoby w skład takiej usługi? Oto niektóre ze stosowanych metod:

„Lokalizacja” strony

Celem tego procesu jest to, aby dla wyszukiwarki było jak najbardziej widoczne, że Twoja firma operuje w wybranym regionie/regionach. Z tego powodu warto zawrzeć w odpowiedniej ilości miejsc dane adresowe. W przypadku licznych lokalizacji dobrym wyjściem może być stworzenie kilku osobnych podstron ze swoim contentem dostosowanym do poszczególnych rejonów.

Zamieszczanie profili firm na zewnętrznych portalach

W Internecie istnieje mnóstwo stron, które funkcjonują jako „baza danych” firm z wybranych branż oraz lokalizacji. Często takie zestawienia mają także oficjalne, lokalne strony (np. przemysl.pl). Zamieszczanie tam wizytówek firmy, w których znajdują się dane adresowe, numer telefonu i adres strony internetowej nie tylko pomoże pod względem pozycjonowania strony w Gdańsku, ale i samo z siebie ułatwi klientom Cię znaleźć.

Zbudowanie i dbanie o profil Google Moja Firma

Stworzenie profilu Moja Firma to tak naprawdę jeden z pierwszych kroków do wypromowania przedsiębiorstwa w usługach Google (np. Mapy Google).

Recenzje oraz oceny firmy

Prawdziwe recenzje zadowolonych klientów pokazują nie tylko jakość Twojego przedsiębiorstwa, ale i są ważną wskazówką dla Google odnośnie do jakości strony. Ilość, jakość oraz źródło owych recenzji będzie mieć największe znaczenie w oczach wyszukiwarki.

Jakościowe linki

Naturalnie zdobywane linki to jedna z lepszych metod, które pomogą w przypadku pozycjonowania strony w Gdańsku. Odnośniki do strony Twojej firmy, które znajdą się w lokalnych portalach czy blogach, na pewno pomogą w przypadku jej widoczności.

Czego szukają w Google mieszkańcy Gdańska? Przykłady

Słowo kluczoweIlość wyszukiwań w Google
(stan na 9.2018)
hotel gdańsk 22 200
noclegi gdańsk 18 100
mieszkania gdańsk 6 600
mieszkania na sprzedaż gdańsk 4 400
kwiaciarnia gdańsk 2 900
hydraulik gdańsk 2 400
wymiana opon gdańsk 2 400
stomatolog gdańsk 1 900
dentysta gdańsk 1 900
przedszkole gdańsk 1 600

Sprawdź pozostałe miasta z województwa pomorskiego!

Skontaktuj się z nami

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij